Thursday, February 4, 2010

New Life New Way

Waaahh..berhabuk dah blog aku nih.siap bersawang-sawang lagi.satu kerja pulak nak bersihkannyer.semua nampak dull n kelam je.al maklumlah lama aku brcuti drpd corat coret kt tempat ni.kekadang rase rindu gak nk update kisah-kisah selama aku bercuti drpd memblog nih.bnyk cerita y aku nk story kt blog aku y tercenta ni.tp apa kan daya, cempedak goreng pon sodap.aku agak kesibukan sejak 2 menjak ni.ish.langsung xde masa nk ngadap blog aku ni.tp kalo FB tu boleh je.tu pon nasib baik sebab FB blh surf guna hp je.sesambil berehat blh on9.huhu

Hurmm..aku blom prepare nak cerita ttg apa. y aku tgh giler skrg, nk sapu2 ngan lap2 sket blog aku ni..kpd kengkawan y rindu nk baca kisah aku (mcm la aku ada peminat..huhu) tunggu je la episod y akan datang.bercupak-cupak aku nk story terutama experience aku melahirkan seorang khalifah Allah..

Stop lu..Da~

0 Komen:

Post a Comment